Przegubowe zasilenia

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16400
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Janusz Karlikowski » 03 sierpnia 2015, 16:13

Na 13-03 dziś #189 :D

Patryk Hartman
Członek CKMKM
Posty: 5400
Rejestracja: 01 lutego 2011, 16:49
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Patryk Hartman » 13 sierpnia 2015, 09:21

Zasilenia przegubowe
26: #192 (01), #187 (02), #185 (03), #180 (04)
31: #188 (01), #189 (02), #169 (03)

Andrzej Rybak
Posty: 770
Rejestracja: 03 maja 2011, 21:44
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Andrzej Rybak » 13 sierpnia 2015, 17:22

Dzisiaj linie 26 i 31 ze względu na problemy ze skrętem przegubowców jeździły z ul. Katedralnej w prawo w ul.Krakowską następnie pod galerie i ul.Strażacką w prawo w ul. Krakowską do placu Daszyńskiego.

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16400
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Janusz Karlikowski » 13 sierpnia 2015, 17:57

Dwie niejasności:
1. skręt chyba w lewo, bo w prawo to manewr wykonują dziesiątki przegubów dziennie :D
2. przegub na 31 nie jest zjawiskiem odosobnionym, więc czemu akurat dziś problem, czy przez te wykopki ??

Jako bonus #169 na 31-03:
Obrazek

I jako ciekawostka, to tuż przed tym kursem (ok. 14:20) na prawie 35-minutowym opóźnieniu na Cmentarz Komunalny jechał #189 (pewnie pielgrzymki), a autobusy minęły się prawie na tym węźle :P

Awatar użytkownika
Tomasz Rorat
Członek CKMKM
Posty: 7143
Rejestracja: 11 lipca 2011, 13:12
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Tomasz Rorat » 13 sierpnia 2015, 18:07

Andrzej Rybak pisze:Dzisiaj linie 26 i 31 ze względu na problemy ze skrętem przegubowców jeździły z ul. Katedralnej w prawo w ul.Krakowską następnie pod galerie i ul.Strażacką w prawo w ul. Krakowską do placu Daszyńskiego.

Wszystko jest dobrze napisane ;)
Nie mogły skręcić w lewo z Katedralnej w Krakowską.
Dlatego musiały skręcać w prawo ...........

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16400
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Janusz Karlikowski » 13 sierpnia 2015, 18:13

Słusznie - przeczytałem to zdanie jednym ciągiem i źle zinterpretowałem. Po prostu można by tam dać przecinki, ale OK. Niemniej jednak na 31 są przeguby bardzo często, to co dziś się stało ??

Awatar użytkownika
Tomasz Rorat
Członek CKMKM
Posty: 7143
Rejestracja: 11 lipca 2011, 13:12
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Tomasz Rorat » 13 sierpnia 2015, 18:18

Linie takie jak 11, 31 kursują bardzo blisko Jasnej Góry, a 26 kursuje przez Przeprośną Górke. Dlatego te linie były całkowicie przegubowe. Na pewno jutro tak samo.

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16400
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Janusz Karlikowski » 13 sierpnia 2015, 18:44

Jutro planuję zaliczyć z rana Siedlec na 26-04, ciekawe co będzie, bo to wysoki.
A moim zasadniczym celem jest Mstów :)

Awatar użytkownika
Krzysiek Ociepa
Posty: 3255
Rejestracja: 19 marca 2008, 20:24
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Krzysiek Ociepa » 14 sierpnia 2015, 10:54

I znowu ktoś dzisiaj zawalił w przypadku zasileń. Na 31 jeżdżą 3 przeguby: #183, #192 i #367. Z tym, że #183 zamiast na wysokiej brygadzie, jeździ na niskiej, a #367 zamiast na niskiej, jest na wysokiej... Co do #367, to wrócił po krótkiej nieobecności. Widać, że odwiedził lakiernię. Myślałem, że MAN-y NG272 przejdą w naszym MPK do historii w momencie przyjazdu Solbusów, ale wątpię, żeby opłacało się malować cały autobus na 4 miesiące...

Patryk Hartman
Członek CKMKM
Posty: 5400
Rejestracja: 01 lutego 2011, 16:49
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Patryk Hartman » 14 sierpnia 2015, 10:56

#367 przypominam, że nie jest traktowany jako pojazd niskopodłogowy - wrócił wczoraj do służby, był na 24. Wyjechały wszystkie możliwe przeguby, wczoraj z lewarków wyjechał #345 na 24-06, objeździł cały dzień bez żadnych problemów - również odwiedził lakiernię. :P

Na 26 kolejno dzisiaj goszczą: #185, #189, #190, #168.

Awatar użytkownika
Krzysiek Ociepa
Posty: 3255
Rejestracja: 19 marca 2008, 20:24
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Krzysiek Ociepa » 14 sierpnia 2015, 12:05

Nie jest traktowany, ale de facto jest niskopodłogowy, więc byłoby zdecydowanie lepiej, gdyby jeździł na niskiej brygadzie, a #183 na wysokiej. I małe sprostowanie, #367 nie był malowany cały, tylko chyba od pasa okien w dół + tył. Przód ma niezmieniony.

Patryk Hartman
Członek CKMKM
Posty: 5400
Rejestracja: 01 lutego 2011, 16:49
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Patryk Hartman » 14 sierpnia 2015, 12:30

Tył tak, bo dostał nowe napisy MPK i "367" - przedtem miał wymalowane od szablonu, teraz naklejone.

Patryk Hartman
Członek CKMKM
Posty: 5400
Rejestracja: 01 lutego 2011, 16:49
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Patryk Hartman » 14 sierpnia 2015, 14:49

#189 musiał mieć jakąś awarię. Teraz na 26-02 jest #164.

Patryk Hartman
Członek CKMKM
Posty: 5400
Rejestracja: 01 lutego 2011, 16:49
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Patryk Hartman » 14 sierpnia 2015, 15:08

Poprawka. Nawalil 185, 189 jeździ. 164 jest na 26-1.

Teraz na 26 15:13 spod Energetyka w kier. Grabowki pojechał 332.

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21463
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Piotr Radoliński » 14 sierpnia 2015, 15:47

Patryk Hartman pisze:Poprawka.
...a skąd Ty to wszystko wiesz ? :P

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16400
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Janusz Karlikowski » 14 sierpnia 2015, 16:09

Wynika z tego, że #332 zastąpił #190, bo to on rano jeździł na 26-03. I to kursem 7:47 spod KMP na Bursztynową miał "-26".
A to 26-04 na pętli w Siedlcu:
Obrazek

Poranny kurs po 8 był dość zatłoczony, ale większość nie wiedziała, że może sobie podjechać na samą Przeprośną Górkę. Kto się zapytał, to wiedział :P

Patryk Hartman
Członek CKMKM
Posty: 5400
Rejestracja: 01 lutego 2011, 16:49
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Patryk Hartman » 14 sierpnia 2015, 17:39

Widzę to piszę Na zdjęciach jestem - Piotrze. Na 26 jest 6 wozów : 164, 168, 189, 190, 332, 345. ( dwa wypuszczono dodatkowo).

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21463
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Piotr Radoliński » 14 sierpnia 2015, 18:51

Patryk Hartman pisze:Widzę to piszę Na zdjęciach jestem - Piotrze. Na 26 jest 6 wozów : 164, 168, 189, 190, 332, 345. ( dwa wypuszczono dodatkowo).
...ooo ! I #190 jest na linii 26 ! ;)

Patryk Hartman
Członek CKMKM
Posty: 5400
Rejestracja: 01 lutego 2011, 16:49
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Patryk Hartman » 14 sierpnia 2015, 18:56

A Co w tym dziwnego ? Jakaś podpucha? Merc jak Merc. O tym, że jest 190 pisałem przed 11ta jak i inne wozy podane o tej godzinie. Naprawdę nie wiem o co Ci chodzi Piotrze...

332 i 345 były autobusami dodatkowymi do godz. 18-ej.

Awatar użytkownika
Sebastian Struski
Posty: 808
Rejestracja: 24 maja 2011, 09:10
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Sebastian Struski » 14 sierpnia 2015, 20:10

Piotr Radoliński pisze:
Patryk Hartman pisze:Poprawka.
...a skąd Ty to wszystko wiesz ? :P
W końcu to agent , ale w stanie w spoczynku, który ostatnimi czasami idzie bardzo na łatwiznę.

Patryk Hartman
Członek CKMKM
Posty: 5400
Rejestracja: 01 lutego 2011, 16:49
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Patryk Hartman » 14 sierpnia 2015, 20:24

Wystarczy wcześnie wstawać :)
"Kto rano wstaje, temu Pan Bóg daje".

Struski; nieproszony, jak nic nie masz konkretnego Co do powiedzenia to nie pisz lepiej, nie zasmiecaj tematu bo Cię zaraz kolega M.Waga pouczy.

Awatar użytkownika
Sebastian Struski
Posty: 808
Rejestracja: 24 maja 2011, 09:10
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Sebastian Struski » 14 sierpnia 2015, 22:47

Patryk Hartman pisze:Wystarczy wcześnie wstawać :)
"Kto rano wstaje, temu Pan Bóg daje".

Struski; nieproszony, jak nic nie masz konkretnego Co do powiedzenia to nie pisz lepiej, nie zasmiecaj tematu bo Cię zaraz kolega M.Waga pouczy.


Widzę że kultura wypowiedzi leży, czy ja do Ciebie po nazwisku piszę ?

Patryk Hartman
Członek CKMKM
Posty: 5400
Rejestracja: 01 lutego 2011, 16:49
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Patryk Hartman » 15 sierpnia 2015, 05:54

Kulturalny czlowiek nie opisuje innego człowieka publicznie, coś mu zarzucając. Najpierw to u siebie znajdź braki w doskonałości.

Jakub Siadlak
Posty: 298
Rejestracja: 27 sierpnia 2012, 22:04
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Jakub Siadlak » 15 sierpnia 2015, 10:59

Czy na pętli w Siedlcu zrobiło się troszkę więcej miejsca,czy mi się wydaje? Tak patrzę na to zdjęcie i mam wrażenie że jest troszki więcej miejsca. Orientuje się ktoś jak zawracały tam pchacze? Bo tam największy problem jest z wyjazdem z tej nieszczęsnej pętelki;trzeba podjechać przodem pod samo ogrodzenie,jednocześnie patrząc w lewe lusterko,co by nie zawadzić o budkę przystankową i liczyć na to,ze nie zawadzi się prawym tyłem o słupek przystankowy :-? Poracha jest tam przegubem jechać.

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21463
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Piotr Radoliński » 15 sierpnia 2015, 11:10

Jakub Siadlak pisze:Czy na pętli w Siedlcu zrobiło się troszkę więcej miejsca,czy mi się wydaje?
...ruszałem ten temat w MZDiT, wszystko było w gestii gminy Mstów. Być może władze gminy coś zrobiły w tym kierunku.

Awatar użytkownika
Tomasz Sałata
Posty: 610
Rejestracja: 21 marca 2011, 15:56
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Tomasz Sałata » 15 sierpnia 2015, 11:38

Jakub Siadlak pisze:Czy na pętli w Siedlcu zrobiło się troszkę więcej miejsca,czy mi się wydaje? Tak patrzę na to zdjęcie i mam wrażenie że jest troszki więcej miejsca. Orientuje się ktoś jak zawracały tam pchacze? Bo tam największy problem jest z wyjazdem z tej nieszczęsnej pętelki;trzeba podjechać przodem pod samo ogrodzenie,jednocześnie patrząc w lewe lusterko,co by nie zawadzić o budkę przystankową i liczyć na to,ze nie zawadzi się prawym tyłem o słupek przystankowy :-? Poracha jest tam przegubem jechać.

Jest odrobinkę więcej miejsca. Wczoraj kierowca z wozu #189 wjechał na pętle od drugiej strony. Nawet gładko poszło na tej pseudo pętli.

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16400
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Janusz Karlikowski » 15 sierpnia 2015, 11:53

Dziś m.in:
26-01 - #189
26-03 - #185
31-01 - #173
A i tramwaje na linii 1 są podwójne. Nawet nie wiem skąd pojawił się tam drugi skład ... Dodatkowe zasilenie ??
Obrazek

Awatar użytkownika
Krzysiek Ociepa
Posty: 3255
Rejestracja: 19 marca 2008, 20:24
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Krzysiek Ociepa » 15 sierpnia 2015, 12:02

Dzisiaj również linia 16 została zasilona. Jeżdżą trzy przeguby: #172, #177 i #180. Jednak z pasażerami postąpiono, jak niedawno PKP IC. Nie wysłano nawet jednego niskopodłogowca...

Awatar użytkownika
Krzysztof Basiukiewicz
Członek CKMKM
Posty: 1044
Rejestracja: 04 maja 2008, 17:04
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Krzysztof Basiukiewicz » 15 sierpnia 2015, 12:05

Tomasz Sałata pisze:
Jakub Siadlak pisze:Czy na pętli w Siedlcu zrobiło się troszkę więcej miejsca,czy mi się wydaje? Tak patrzę na to zdjęcie i mam wrażenie że jest troszki więcej miejsca. Orientuje się ktoś jak zawracały tam pchacze? Bo tam największy problem jest z wyjazdem z tej nieszczęsnej pętelki;trzeba podjechać przodem pod samo ogrodzenie,jednocześnie patrząc w lewe lusterko,co by nie zawadzić o budkę przystankową i liczyć na to,ze nie zawadzi się prawym tyłem o słupek przystankowy :-? Poracha jest tam przegubem jechać.

Jest odrobinkę więcej miejsca. Wczoraj kierowca z wozu #189 wjechał na pętle od drugiej strony. Nawet gładko poszło na tej pseudo pętli.


Tomku jeśli jest to "właściciel" wozu , zna go na tyle dobrze że da sobie radę jadąc nawet na centymetry, jednak jeśli usiądzie na pchacza ktoś to jeździ tym od czasu do czasu zaczynają się schody. Opisze kilka sytuacji na pętli Siedlec :
- Kierowcy nie wjeżdżają na pętle a jedynie dojeżdżają do przystanku , następnie cofają kilka metrów do skrzyżowania i jadą w kierunku Grabówki.
- Część kierowców którzy zdecydowali się wjechać na pętle nie rzadko blokują doczepę. Później albo wzywa sie pogotowie albo po tył-przód i po metrze próbuje wybrnąć z takiej sytuacji.
Dla osób nie obeznanych z tematem wyjaśniam : kiedy autobus przegubowy typu pchacz wykona zbyt ostry skręt, komputer pokładowy pojazdu odłącza skrzynie biegów aby zabezpieczyć autobus przed uszkodzeniem.

Podsumowujac pętla Sieldec nie spełnia wymagań autobusów przegubowych ! Powodem jest nie właściwe ustawienie wiaty przystankowej oraz znaku D15, zawracanie nie ułatwia również skrzynka elektryczna ogrodzona siatka.

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21463
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Piotr Radoliński » 15 sierpnia 2015, 12:26

Krzysztof Basiukiewicz pisze:- Kierowcy nie wjeżdżają na pętle a jedynie dojeżdżają do przystanku , następnie cofają kilka metrów do skrzyżowania i jadą w kierunku Grabówki.
...Grabówki ?

Patryk Hartman
Członek CKMKM
Posty: 5400
Rejestracja: 01 lutego 2011, 16:49
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Patryk Hartman » 15 sierpnia 2015, 12:33

Na 26 jest jeszcze m.in #169, a na 31 oprócz #173 jest Mercedes #189, widziany 10:50 Aleje -> Kręciwilk.

Krzysiek: wczoraj wozem #189 jeździł kierowca z #008 ;)

Jakub Siadlak
Posty: 298
Rejestracja: 27 sierpnia 2012, 22:04
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Jakub Siadlak » 15 sierpnia 2015, 12:37

Ano Grabówki,w końcu 26 jedzie na Grabówkę ruszając z Siedlca ;) Dobrze Krzysztof napisał-pętelka w Siedlcu nie spełnia wymogów pod przeguby. Powinno się zlikwidować tę budę przystankową,wtedy powinno być ok.

Patryk Hartman
Członek CKMKM
Posty: 5400
Rejestracja: 01 lutego 2011, 16:49
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Patryk Hartman » 15 sierpnia 2015, 12:41

Jakub, nie tyle co zlikwidować, ale przenieść wiatą przystankową na drugą stronę ulicy i bliżej skrzyżowania.

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21463
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Piotr Radoliński » 15 sierpnia 2015, 13:10

Jakub Siadlak pisze:Ano Grabówki,w końcu 26 jedzie na Grabówkę ruszając z Siedlca ;)
..sory, źle odczytałem myśli autora. Myślałem, że chodzi o manewry w Siedlcu i jazdę w kierunku jakiejś "mitologicznej" Grabówki w tamtym rejonie. :P

Awatar użytkownika
Tomasz Rorat
Członek CKMKM
Posty: 7143
Rejestracja: 11 lipca 2011, 13:12
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Tomasz Rorat » 15 sierpnia 2015, 15:35

O takich dniach wiadomo dużo wcześniej, że trzeba wysłać przeguby. Ale zamiast w grafikach kierowców zmienić, to podmienia sie wóz !! I jedzie kierowca jeżdżący na codziennie krótkim, wozem przegubowym i w tedy zaczynają sie problemy . Nie każdy wie jak tam nawróci i bojąc się zawracają na krzyżówce. Powinno zmieniać nie tylko na autobus przegubowy ale również kierowcę z takiego wozu.
A pętla jest poszerzona ale nadal brakuje trochę miejsca dla przegubów.

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16400
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Janusz Karlikowski » 16 sierpnia 2015, 12:15

Jak dziś widać: dyspozytor ma w d***e zalecenia i na 31 jest dziś krótki (długie miały być 11-16). Za to tramwaje długie.
Czy w tym mieście na prawdę nie da się z jedynym miejskim przewoźnikiem zrobić porządku ??

Awatar użytkownika
Krzysztof Basiukiewicz
Członek CKMKM
Posty: 1044
Rejestracja: 04 maja 2008, 17:04
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Krzysztof Basiukiewicz » 16 sierpnia 2015, 13:17

Janusz Karlikowski pisze:Jak dziś widać: dyspozytor ma w d***e zalecenia i na 31 jest dziś krótki (długie miały być 11-16). Za to tramwaje długie.
Czy w tym mieście na prawdę nie da się z jedynym miejskim przewoźnikiem zrobić porządku ??

A możesz nam wyjaśnić w jakim celu miano wysłać autobusy przegubowe ?? Wczoraj na liniach 16, 26 oraz 31
woziły głównie powietrze. Krótkie wystarczyły by w zupełności. A dzisiaj przegubowe zasilenia pozbawione były by jakiejkolwiek logiki!
Poza tym kto zapłaci za różnicę w spalaniu ??

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16400
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Janusz Karlikowski » 16 sierpnia 2015, 15:46

No nie wiem gdzie widziałeś powietrze? Bo ja jechałem zatłoczonym #173 na 31. A zalecenie było ponoć dla wszystkich dni od 11ego do 16ego. Dziś pada, więc ludzi nie ma dużo, ale gdyby było słońce to na pewno w krótkim 31 byłby znowu tłok.
Zresztą pisałem tu kiedyś co i kiedy powinno być przegubowe i zdania nie zmienię. A kto ma zapłacić? MPK, a to dlatego, że pewni dyspozytorzy ulegają presji właścicieli autobusów i dają im czasem przeguby na dość dziwne linie. A pojawianie się Citaro G na 13 w poniedziałek (a nie we wtorek np.) to już kompletna bzdura. I nie wierzę, że nie było innego wozu, bo sprawdziłem na zajezdni i stało jeszcze sporo krótkich. Chyba, że pomór na nie padł i kilkanaście niesprawnych... Bzdura.
A to co piszę, to nie po to by kogoś obrazić (uprzedzając), ale w celu by jednak przyjrzeć się temu co dzieje się wewnątrz MPK, czemuś o czym zapewne może nie wie szefostwo, a tym bardziej MZDiT, które usługi zleca (podobno).
Może będzie więc celowe przed 2016r. ustalić - poza grafikiem dni "szczególnych" (czyli rozkład sobotni za roboczy i inne nocne) - grafik dni, kiedy potrzebne są zasilenia przegubowe. Pozwoliłoby to uniknąć tych sytuacji, że przeguba dostaje osoba nie mająca wyczucia do takiego wozu. I przykładowo ma takie 26 do Siedlca. Oczywiście kierowca KM powinien sobie dać radę z każdym wozem, ale bądźmy realistami...

Patryk Hartman
Członek CKMKM
Posty: 5400
Rejestracja: 01 lutego 2011, 16:49
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Patryk Hartman » 03 września 2015, 17:58

Dzisiejszy szczyt popołudniowy 26-8 obsługiwał #332. ;)

Awatar użytkownika
Sebastian Wróbel
Posty: 4959
Rejestracja: 10 lutego 2010, 13:16
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Re: Przegubowe zasilenia

Postautor: Sebastian Wróbel » 15 września 2015, 15:24

Wczoraj całodniowe 69 obsługiwał #162.

Awatar użytkownika
Krzysiek Ociepa
Posty: 3255
Rejestracja: 19 marca 2008, 20:24
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: Przegubowe zasilenia

Postautor: Krzysiek Ociepa » 15 września 2015, 16:08

Dzisiaj widziałem przeguby na 21 - #167 i na 69 - #168.

Patryk Hartman
Członek CKMKM
Posty: 5400
Rejestracja: 01 lutego 2011, 16:49
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: Przegubowe zasilenia

Postautor: Patryk Hartman » 18 września 2015, 06:57

Targowe zasilenia
13: #183
28: #171, #178
31: #169 (02)

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16400
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: Przegubowe zasilenia

Postautor: Janusz Karlikowski » 18 września 2015, 07:20

#176 też na 13-02

Awatar użytkownika
Sebastian Struski
Posty: 808
Rejestracja: 24 maja 2011, 09:10
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: Przegubowe zasilenia

Postautor: Sebastian Struski » 18 września 2015, 09:03

Patryk Hartman pisze:Targowe zasilenia
13: #183
28: #171, #178
31: #169 (02)


Nie ma jak wtyka na dyspozytorni pozdrów tego Pana :P

Patryk Hartman
Członek CKMKM
Posty: 5400
Rejestracja: 01 lutego 2011, 16:49
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: Przegubowe zasilenia

Postautor: Patryk Hartman » 18 września 2015, 09:20

Wozy widziałem osobiście jadąc na praktyki które zacząłem o godz. 7.00 w CKZiU.

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21463
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Re: Przegubowe zasilenia

Postautor: Piotr Radoliński » 18 września 2015, 09:30

Panowie S.S. i P.H. prywatne "wojenki" załatwiamy na twardym gruncie - nie na forum. Myślę też, że pewne zachowania trzeba będzie wyjaśnić na najbliższym zebraniu.

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16400
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: Przegubowe zasilenia

Postautor: Janusz Karlikowski » 20 września 2015, 12:21

Dziś przegubowo:
13-05: #192
28-01: #184
28-02: #187
28-03: #186
Ponadto tramwaje linii 1/2 są dwuwagonowe !!

Awatar użytkownika
Krzysiek Ociepa
Posty: 3255
Rejestracja: 19 marca 2008, 20:24
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: Przegubowe zasilenia

Postautor: Krzysiek Ociepa » 20 września 2015, 14:38

Ja widziałem ponadto na 21 wozy #169 i #194. 11 też chyba w całości przegubowa. W końcu po 9 latach mamy w Częstochowie finał Drużynowych Mistrzostw Polski na Żużlu. Szkoda tylko, że o mistrzowski tytuł nie walczy Włókniarz...

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16400
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: Przegubowe zasilenia

Postautor: Janusz Karlikowski » 20 września 2015, 14:58

Nie jestem pewien, ale chyba #185 jest na 35/36

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16400
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: Przegubowe zasilenia

Postautor: Janusz Karlikowski » 20 września 2015, 15:12

I jeszcze ciekawostka: na 26-04 jest #177 ;)

A na 35/36 nie #185, bo jest na 12-01. Może w takim razie to był #188 - widziałem z dość daleka


Wróć do „Tabor”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości